Τα δύο αυτά δίκτυα, το 2006 –οπότε υπάρχουν και τα τελευταία επίσημα στοιχεία– συγκέντρωσαν το 51% των πωλήσεων που πραγματοποίησε η ελληνική τηλεοπτική αγορά. Εννοείται ότι οι δυο τους μονοπωλούν σχεδόν και τη διαφημιστική πίτα.
Το συνολικό ποσό ανήλθε σε 107,85 εκατ. ευρώ, αυξημένο κατά 26,54%.
Ειδικότερα, η δαπάνη στο Mega τον περασμένο μήνα, ξεπέρασε τα 34,18 εκατ. ευρώ, αυξημένη κατά 35,32% σε σχέση με το Νοέμβριο του 2006.
Στην δεύτερη θέση, από πλευράς όγκου εσόδων, είναι ο AΝΤ1 με 22,66 εκατ. ευρώ και αύξηση 8,08%.
Στην τρίτη θέση το Star, με 17,23 εκατ. ευρώ και αύξηση 31,96%, ενώ στην τέταρτη θέση είναι ο Alpha με 16,97 εκατ. ευρώ και αύξηση 21,39%.
Την υψηλότερη αύξηση, με 50,92%, παρουσίασε το Alter, στο οποίο η διαφημιστική δαπάνη ανήλθε στα 11,03 εκατ. ευρώ.
Ακολούθησαν, η ΝΕΤ με ποσό 4,44 εκατ. ευρώ και αύξηση 17,92%, η ΕΤ1 με 1,11 εκατ. ευρώ και αύξηση 64,32%, το TV Μακεδονία με 132 χιλιάδες ευρώ και μείωση 3,95% και τέλος η ΕΤ3 με 64 χιλιάδες ευρώ και αύξηση 11,94%. >>> (ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ "ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ" Daily Media News, "ΝΑΥΤΕΜΠΟΡΙΚΗ" )
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου