8 Δεκ 2007

Αύξηση στα έσοδα των καναλιών

Το 64% της διαφήμισης μόνο σε δύο κανάλια
Δύο κανάλια, και συγκεκριμένα το Mega κι ο Antenna, είναι αυτά που σήμερα κάνουν «κουμάντο» στην ελληνική τηλεοπτική αγορά, όχι μόνο από πλευράς θεαματικότητας, αλλά κυρίως από πλευράς οικονομικών μεγεθών και κυρίως εσόδων.
Τα δύο αυτά δίκτυα, το 2006 –οπότε υπάρχουν και τα τελευταία επίσημα στοιχεία– συγκέντρωσαν το 51% των πωλήσεων που πραγματοποίησε η ελληνική τηλεοπτική αγορά. Εννοείται ότι οι δυο τους μονοπωλούν σχεδόν και τη διαφημιστική πίτα.

Από κλαδική μελέτη της ICAP, με τίτλο «Ηλεκτρονικά Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης», αλλά και από στοιχεία που δημοσιεύτηκαν στο Media View, προκύπτει ότι το μερίδιο του Mega στη διαφημιστική δαπάνη το 2002 ήταν 34% και του Antenna 30%

Το συνολικό ποσό ανήλθε σε 107,85 εκατ. ευρώ, αυξημένο κατά 26,54%.
Ειδικότερα, η δαπάνη στο Mega τον περασμένο μήνα, ξεπέρασε τα 34,18 εκατ. ευρώ, αυξημένη κατά 35,32% σε σχέση με το Νοέμβριο του 2006.
Στην δεύτερη θέση, από πλευράς όγκου εσόδων, είναι ο AΝΤ1 με 22,66 εκατ. ευρώ και αύξηση 8,08%.
Στην τρίτη θέση το Star, με 17,23 εκατ. ευρώ και αύξηση 31,96%, ενώ στην τέταρτη θέση είναι ο Alpha με 16,97 εκατ. ευρώ και αύξηση 21,39%.
Την υψηλότερη αύξηση, με 50,92%, παρουσίασε το Alter, στο οποίο η διαφημιστική δαπάνη ανήλθε στα 11,03 εκατ. ευρώ.
Ακολούθησαν, η ΝΕΤ με ποσό 4,44 εκατ. ευρώ και αύξηση 17,92%, η ΕΤ1 με 1,11 εκατ. ευρώ και αύξηση 64,32%, το TV Μακεδονία με 132 χιλιάδες ευρώ και μείωση 3,95% και τέλος η ΕΤ3 με 64 χιλιάδες ευρώ και αύξηση 11,94%. >>> (ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ "ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ" Daily Media News, "ΝΑΥΤΕΜΠΟΡΙΚΗ" )

Δεν υπάρχουν σχόλια:

ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Ετικέτες

2012 (1) Αγγελιόσημο (1) αγορά (2) Αδειοδότηση (1) ΑΕΜΕΤ (1) αθλητές (1) Αναλογική (1) ανταγωνισμός (1) ΑΝΤΕΝΝΑ (1) αξιολόγηση (1) ΑΠΕ (2) απεργία (2) απογραφή (1) Αntenna (1) βόμβα (1) ΒΟΥΛΗ (4) ΓΓΕ (2) Γερουλάνος (12) δημιουργοί (1) ΔΗΜΟΣΙΑ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ (13) δημοσιογράφοι (2) Διαφήμιση (6) διαφημιστικά έσοδα (1) ΔΙΕΘΝΗ (1) Διευθύνων Σύμβουλος (1) ΔΟΛ (1) ΔΣ (2) ΕΕ (1) ΕΕΤΤ (3) ειδήσεις (1) εισαγγελέας (2) ΕΙΤΗΣΕΕ (2) εκπαίδευση (1) Εκπαιδευτική (1) εκπομπή (2) έλεγχος (1) εμπορευματοποίηση (1) ενημέρωση (3) έξοδα (2) επαρχιακός Τύπος (1) ΕΠΗΕΑ (1) ΕΠΗΕΜ-Θ (1) Επιτροπή θεσμών (2) Επιτροπή Θεσμών και Διαφάνειας (1) Επίτροπος (1) Επιχορήγηση (2) εργαζόμενοι (3) ΕΡΤ (63) ΕΣΗΕΑ (3) ΕΣΗΕΜ-Θ (1) ΕΣΗΕΜΘ (1) έσοδα (2) ΕΣΠΗΤ (1) ΕΣΡ (4) εταιρείες ΜΜΕ (1) ΕΤΕΡ (1) ΕΤΗΠΤΑ (1) ΕΤΙΤΑ (1) Ευρωπαϊκή Ένωση (1) ΕΥΡΩΠΑΙΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ (2) εφημερίδες (1) εφημεριδοπώλες (1) ηλεκτρονικά ΜΜΕ (1) Θέμα (1) Θεσσαλονίκη (2) καθοδήγηση (1) Καλημέρης (3) ΚΑΝΑΛΙΑ (4) Κανάλια (1) ΚΕΕΠ (1) Κεντρική Μακεδονία (1) Κίνα (1) κρατική διαφήμιση (1) Λαμπράκης (1) Μακεδονία TV (2) μείωση αποδοχών (3) μέτρηση τηλεθέασης (1) Μίνως Κυριακού (1) οργανόγραμμα (1) ΠΑΙΔΕΙΑ (2) παιδική ηλικία (1) ΠΑΝΑΓΟΠΟΥΛΟΣ (9) παραγωγοί (1) ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ (1) Περικοπή κόστους (3) περιοδικά (1) Πεταλωτής (2) ΠΟΕΣΥ (2) ποιοτικό (1) πολιτικοί (1) πολιτισμός (2) ΠΟΣΠΕΡΤ (1) πρόγραμμα (6) πρόεδρος (6) πρόσκληση ενδιαφέροντος (1) προτάσεις (1) προϋπολογισμός (3) πρωθυπουργός (1) πρωταθλημάτα IAAF (1) Ραδιομέγαρο (2) ΡΑΔΙΟΦΩΝΟ (4) Ρούπερτ Μέρντοκ (1) σαπουνόπερα (1) σερβική τηλεόραση (1) Σίγμα TV (1) συμβάσεις (3) Συμβασιουχοι (8) Τηλεμαραθώνιος (2) τηλεοπτική αγορά (1) τηλεοπτικό (1) Τηλεοραση (44) τραγουδιστές (1) υποχρεώσεις (1) Υφαντής (1) Χούκλη (1) ΨΗΦΙΑΚΗ (24) AGB (4) ALFA (1) ALTER (1) ANT (2) DIGEA (4) DTTV (6) DVB (6) EPG (1) Euro 2012 (1) Eurovision 2010 (1) FLASH (1) FOX Televizija (1) Fox tv (2) GOLDEN BOYS (1) IPTV (1) media (1) media service (1) MEGA (1) MME (43) Mundial 2010 (1) TV (1) UNICEF (2)