30 Αυγ 2008

«Εσπασαν» ρεκόρ στην τηλεθέαση οι Αγώνες του Πεκίνου

Στο τηλεοπτικό γεγονός με την υψηλότερη τηλεθέαση όλων των εποχών, αναδείχθηκαν οι Ολυμπιακοί Αγώνες του Πεκίνου για το αμερικανικό δίκτυο NBC Universal. Σύμφωνα με τα στοιχεία της εταιρείας Nielsen Media Research, στις 16 ημέρες κάλυψης του τηλεοπτικού γεγονότος, 211 εκατομμύρια τηλεθεατές παρακολούθησαν τους Αγώνες, αριθμός κατά 2 εκατομμύρια υψηλότερος σε σχέση με εκείνον των Ολυμπιακών Αγώνων της Ατλάντα του 1996, ο οποίος αποτελούσε το προηγούμενο ρεκόρ. Επισημαίνεται ότι στα στοιχεία αυτά δεν έχουν προσμετρηθεί τα ποσοστά της 17ης ημέρας μεταδόσεων, κατά την οποία μεταδόθηκε η τελετή λήξης.

Χαρακτηριστικό είναι ότι οι Ολυμπιακοί Αγώνες του Πεκίνου, με τα νούμερα που παρουσίασαν, αποτέλεσαν μια «όαση», σε ένα τοπίο που τα τελευταία χρόνια χαρακτηρίζεται ολοένα και περισσότερο από την πτώση των ποσοστών τηλεθέασης των προγραμμάτων του prime time, αποτέλεσμα του κατακερματισμού της αγοράς, λόγω της αύξησης των τηλεοπτικών καναλιών και της έντασης του ανταγωνισμού από το DVD και το Διαδίκτυο.

Σύμφωνα με τα στοιχεία της AGB Nielsen Media Research για τη χρονική περίοδο από 8 έως 24 Αυγούστου, στην κορυφή του πίνακα με τα μερίδια των καναλιών κατά μέσο όρο βρίσκεται η ΝΕΤ με 16,6%.


Αξίζει να αναφερθεί ότι στην Κίνα, την τελετή λήξης παρακολούθησαν περισσότεροι από 1,3 δισεκατομμύρια τηλεθεατές, πράγμα που ενδέχεται να αναγάγει το συγκεκριμένο γεγονός, στο σημαντικότερο τηλεοπτικό γεγονός στην ιστορία των Ολυμπιακών Αγώνων, σύμφωνα με δηλώσεις του προέδρου της Διεθνούς Ολυμπιακής Επιτροπή Ζακ Ρογκ (στη χώρα μας, σύμφωνα με τα στοιχεία της εταιρείας AGB Nielsen Media Research, την τελετή λήξης του Αγώνων του Πεκίνου, παρακολούθησαν μόλις 729 χιλιάδες τηλεθεατές).

Οπως υποστηρίζουν στελέχη του δικτύου NBC, η σημαντική αυτή βελτίωση των ποσοστών τηλεθέασης, είναι αποτέλεσμα της παράλληλης σημαντικής αύξησης των ωρών μετάδοσης των αγώνων -που ξεπέρασαν τις 3.600 ώρες- και μάλιστα μέσα από διάφορες πλατφόρμες προβολής.

Χαρακτηριστικό είναι ότι τις 16 ημέρες των Αγώνων του Πεκίνου, παρακολούθησαν κατά μέσο όρο 27,7 εκατομμύρια τηλεθεατές ανά βραδιά, νούμερο που είναι κατά 11% υψηλότερο σε σχέση με το αντίστοιχο των Αγώνων της Αθήνας του 2004.

Ανταγωνισμός

Οπως επισημαίνουν αναλυτές του χώρου, η αύξηση αυτή των ποσοστών τηλεθέασης, αναμένεται να οδηγήσει σε ένταση του ανταγωνισμού για την εξασφάλιση των δικαιωμάτων μετάδοσης των επόμενων Ολυμπιακών Αγώνων του 2012 που θα πραγματοποιηθούν στο Λονδίνο.

Χαρακτηριστικό είναι ότι οι Ολυμπιακοί Αγώνες του Πεκίνου, με τα νούμερα που παρουσίασαν, αποτέλεσαν μια «όαση», σε ένα τοπίο που τα τελευταία χρόνια χαρακτηρίζεται ολοένα και περισσότερο από την πτώση των ποσοστών τηλεθέασης των προγραμμάτων του prime time, αποτέλεσμα του κατακερματισμού της αγοράς, λόγω της αύξησης των τηλεοπτικών καναλιών και της έντασης του ανταγωνισμού από το DVD και το Διαδίκτυο.

NAYTEMPORIKH

Δεν υπάρχουν σχόλια:

ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Ετικέτες

2012 (1) Αγγελιόσημο (1) αγορά (2) Αδειοδότηση (1) ΑΕΜΕΤ (1) αθλητές (1) Αναλογική (1) ανταγωνισμός (1) ΑΝΤΕΝΝΑ (1) αξιολόγηση (1) ΑΠΕ (2) απεργία (2) απογραφή (1) Αntenna (1) βόμβα (1) ΒΟΥΛΗ (4) ΓΓΕ (2) Γερουλάνος (12) δημιουργοί (1) ΔΗΜΟΣΙΑ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ (13) δημοσιογράφοι (2) Διαφήμιση (6) διαφημιστικά έσοδα (1) ΔΙΕΘΝΗ (1) Διευθύνων Σύμβουλος (1) ΔΟΛ (1) ΔΣ (2) ΕΕ (1) ΕΕΤΤ (3) ειδήσεις (1) εισαγγελέας (2) ΕΙΤΗΣΕΕ (2) εκπαίδευση (1) Εκπαιδευτική (1) εκπομπή (2) έλεγχος (1) εμπορευματοποίηση (1) ενημέρωση (3) έξοδα (2) επαρχιακός Τύπος (1) ΕΠΗΕΑ (1) ΕΠΗΕΜ-Θ (1) Επιτροπή θεσμών (2) Επιτροπή Θεσμών και Διαφάνειας (1) Επίτροπος (1) Επιχορήγηση (2) εργαζόμενοι (3) ΕΡΤ (63) ΕΣΗΕΑ (3) ΕΣΗΕΜ-Θ (1) ΕΣΗΕΜΘ (1) έσοδα (2) ΕΣΠΗΤ (1) ΕΣΡ (4) εταιρείες ΜΜΕ (1) ΕΤΕΡ (1) ΕΤΗΠΤΑ (1) ΕΤΙΤΑ (1) Ευρωπαϊκή Ένωση (1) ΕΥΡΩΠΑΙΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ (2) εφημερίδες (1) εφημεριδοπώλες (1) ηλεκτρονικά ΜΜΕ (1) Θέμα (1) Θεσσαλονίκη (2) καθοδήγηση (1) Καλημέρης (3) ΚΑΝΑΛΙΑ (4) Κανάλια (1) ΚΕΕΠ (1) Κεντρική Μακεδονία (1) Κίνα (1) κρατική διαφήμιση (1) Λαμπράκης (1) Μακεδονία TV (2) μείωση αποδοχών (3) μέτρηση τηλεθέασης (1) Μίνως Κυριακού (1) οργανόγραμμα (1) ΠΑΙΔΕΙΑ (2) παιδική ηλικία (1) ΠΑΝΑΓΟΠΟΥΛΟΣ (9) παραγωγοί (1) ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ (1) Περικοπή κόστους (3) περιοδικά (1) Πεταλωτής (2) ΠΟΕΣΥ (2) ποιοτικό (1) πολιτικοί (1) πολιτισμός (2) ΠΟΣΠΕΡΤ (1) πρόγραμμα (6) πρόεδρος (6) πρόσκληση ενδιαφέροντος (1) προτάσεις (1) προϋπολογισμός (3) πρωθυπουργός (1) πρωταθλημάτα IAAF (1) Ραδιομέγαρο (2) ΡΑΔΙΟΦΩΝΟ (4) Ρούπερτ Μέρντοκ (1) σαπουνόπερα (1) σερβική τηλεόραση (1) Σίγμα TV (1) συμβάσεις (3) Συμβασιουχοι (8) Τηλεμαραθώνιος (2) τηλεοπτική αγορά (1) τηλεοπτικό (1) Τηλεοραση (44) τραγουδιστές (1) υποχρεώσεις (1) Υφαντής (1) Χούκλη (1) ΨΗΦΙΑΚΗ (24) AGB (4) ALFA (1) ALTER (1) ANT (2) DIGEA (4) DTTV (6) DVB (6) EPG (1) Euro 2012 (1) Eurovision 2010 (1) FLASH (1) FOX Televizija (1) Fox tv (2) GOLDEN BOYS (1) IPTV (1) media (1) media service (1) MEGA (1) MME (43) Mundial 2010 (1) TV (1) UNICEF (2)