Μία έκθεση με τίτλο "Η εμπορευματοποίηση της παιδικής ηλικίας", η οποία ανέλυσε την επίδραση που έχουν τα διαφημιστικά μηνύματα στα παιδιά, προβλημάτισε έντονα τη βρετανική κυβέρνηση, η οποία σκέφτεται σοβαρά να εκπαιδεύσει τους μαθητές σε θέματα ΜΜΕ.
Μεταξύ των συμπερασμάτων στα οποία κατέληξε η εν λόγω έκθεση ήταν ότι τα παιδιά δεν είναι ούτε τα αβοήθητα θύματα που πιστεύουν κάποιες καμπάνιες, ούτε όμως οι ενημερωμένοι καταναλωτές που ισχυρίζονται πολλοί marketers. Επέστησε, ωστόσο, την προσοχή των αρχών στην πιθανότητα εξαπάτησης των παιδιών και στην παραβίαση της ιδιωτικής ζωής τους. Και κάθε άλλο παρά διαφώνησε ότι είναι ωφέλιμη η περαιτέρω εκπαίδευση των νέων σε ό,τι αφορά στα ΜΜΕ.
Μετά την έκδοση της συγκεκριμένης έκθεσης, η βρετανική κυβέρνηση εξετάζει το ενδεχόμενο να "φέρει" την εμπορική επικοινωνία στα σχολεία, εκπαιδεύοντας σχετικά τους μικρούς μαθητές. Σημειώνεται ότι μόλις τον προηγούμενο μήνα, η κυβέρνηση εγκαινίασε ένα ανάλογο πρόγραμμα αναφορικά με τα ψηφιακά μέσα για τις τάξεις του δημοτικού, το οποίο περιλαμβάνει τη διανομή εκπαιδευτικού υλικού.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου