2 Φεβ 2008

AGB: προσηλωμένοι οι Ελληνες στην τηλεόραση

Σταθερά υψηλή διείσδυση είχε και κατά τη σεζόν 2006-2007 το τηλεοπτικό μέσο, αφού οι Ελληνες πολίτες κατά μέσο όρο τού αφιέρωσαν 248 λεπτά (δηλαδή 4 ώρες και 8 λεπτά) ημερησίως από το χρόνο τους.
* Kατά τηλεοπτική χρονιά 2006-2007, το Mega παρέμεινε στην πρώτη θέση, αποσπώντας μερίδιο τηλεθέασης 19% (έναντι 18,6% πέρυσι), ακολουθούμενο από τον Αntenna με μερίδιο τηλεθέασης 17,1%, τον Alpha με 14,1%, το Star με 10,5%, το Alter με 9,8%, τη ΝΕΤ με 9,6%, την ΕΤ1 με 3,8%, την ΕΤ3 με 2,5%, ενώ ένα ποσοστό της τάξεως του 13,6% μοιράστηκαν οι υπόλοιποι τηλεοπτικοί σταθμοί...
* Οι γυναίκες ηλικίας μεγαλύτερης από 65 ετών παρακολουθούν την περισσότερη τηλεόραση, αφιερώνοντας κατά μέσο όρο 356 λεπτά ημερησίως. Στον αντίποδα, τη λιγότερη τηλεόραση παρακολούθησαν τόσο οι άντρες όσο και οι γυναίκες της ηλικιακής ομάδας από 15 έως 24 ετών, αφού αφιέρωσαν ημερησίως 153 λεπτά κατά μέσο όρο στην τηλεόραση.
* Ο χρόνος τηλεθέασης παρουσιάζει σημαντικές διαφοροποιήσεις, ανάλογα με το μορφωτικό επίπεδο. Ετσι οι τηλεθεατές με χαμηλή μόρφωση παρακολούθησαν 320 λεπτά (5 ώρες και 20 λεπτά) ημερησίως, με μέση μόρφωση 252 λεπτά (4 ώρες και 12 λεπτά) ημερησίως και με υψηλή μόρφωση 207 λεπτά (3 ώρες και 27 λεπτά) ημερησίως.
(Ναυτεμπορική)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Ετικέτες

2012 (1) Αγγελιόσημο (1) αγορά (2) Αδειοδότηση (1) ΑΕΜΕΤ (1) αθλητές (1) Αναλογική (1) ανταγωνισμός (1) ΑΝΤΕΝΝΑ (1) αξιολόγηση (1) ΑΠΕ (2) απεργία (2) απογραφή (1) Αntenna (1) βόμβα (1) ΒΟΥΛΗ (4) ΓΓΕ (2) Γερουλάνος (12) δημιουργοί (1) ΔΗΜΟΣΙΑ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ (13) δημοσιογράφοι (2) Διαφήμιση (6) διαφημιστικά έσοδα (1) ΔΙΕΘΝΗ (1) Διευθύνων Σύμβουλος (1) ΔΟΛ (1) ΔΣ (2) ΕΕ (1) ΕΕΤΤ (3) ειδήσεις (1) εισαγγελέας (2) ΕΙΤΗΣΕΕ (2) εκπαίδευση (1) Εκπαιδευτική (1) εκπομπή (2) έλεγχος (1) εμπορευματοποίηση (1) ενημέρωση (3) έξοδα (2) επαρχιακός Τύπος (1) ΕΠΗΕΑ (1) ΕΠΗΕΜ-Θ (1) Επιτροπή θεσμών (2) Επιτροπή Θεσμών και Διαφάνειας (1) Επίτροπος (1) Επιχορήγηση (2) εργαζόμενοι (3) ΕΡΤ (63) ΕΣΗΕΑ (3) ΕΣΗΕΜ-Θ (1) ΕΣΗΕΜΘ (1) έσοδα (2) ΕΣΠΗΤ (1) ΕΣΡ (4) εταιρείες ΜΜΕ (1) ΕΤΕΡ (1) ΕΤΗΠΤΑ (1) ΕΤΙΤΑ (1) Ευρωπαϊκή Ένωση (1) ΕΥΡΩΠΑΙΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ (2) εφημερίδες (1) εφημεριδοπώλες (1) ηλεκτρονικά ΜΜΕ (1) Θέμα (1) Θεσσαλονίκη (2) καθοδήγηση (1) Καλημέρης (3) ΚΑΝΑΛΙΑ (4) Κανάλια (1) ΚΕΕΠ (1) Κεντρική Μακεδονία (1) Κίνα (1) κρατική διαφήμιση (1) Λαμπράκης (1) Μακεδονία TV (2) μείωση αποδοχών (3) μέτρηση τηλεθέασης (1) Μίνως Κυριακού (1) οργανόγραμμα (1) ΠΑΙΔΕΙΑ (2) παιδική ηλικία (1) ΠΑΝΑΓΟΠΟΥΛΟΣ (9) παραγωγοί (1) ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ (1) Περικοπή κόστους (3) περιοδικά (1) Πεταλωτής (2) ΠΟΕΣΥ (2) ποιοτικό (1) πολιτικοί (1) πολιτισμός (2) ΠΟΣΠΕΡΤ (1) πρόγραμμα (6) πρόεδρος (6) πρόσκληση ενδιαφέροντος (1) προτάσεις (1) προϋπολογισμός (3) πρωθυπουργός (1) πρωταθλημάτα IAAF (1) Ραδιομέγαρο (2) ΡΑΔΙΟΦΩΝΟ (4) Ρούπερτ Μέρντοκ (1) σαπουνόπερα (1) σερβική τηλεόραση (1) Σίγμα TV (1) συμβάσεις (3) Συμβασιουχοι (8) Τηλεμαραθώνιος (2) τηλεοπτική αγορά (1) τηλεοπτικό (1) Τηλεοραση (44) τραγουδιστές (1) υποχρεώσεις (1) Υφαντής (1) Χούκλη (1) ΨΗΦΙΑΚΗ (24) AGB (4) ALFA (1) ALTER (1) ANT (2) DIGEA (4) DTTV (6) DVB (6) EPG (1) Euro 2012 (1) Eurovision 2010 (1) FLASH (1) FOX Televizija (1) Fox tv (2) GOLDEN BOYS (1) IPTV (1) media (1) media service (1) MEGA (1) MME (43) Mundial 2010 (1) TV (1) UNICEF (2)