20 Φεβ 2008

Νέα δεδομένα στην τηλεοπτική αγορά λόγω ψηφιακής

ΣΗΜΑΝΤΙΚΗ διεύρυνση της πελατειακής βάσης των τηλεοπτικών σταθμών εκτιμάται ότι θα επιφέρει η νέα τεχνολογία της ψηφιακής τηλεόρασης, αφού θα δώσει τη δυνατότητα εκπομπής διαφορετικού περιεχόμενου ανά περιοχή της επικράτειας. Επίσης η παράλληλη τεχνολογική εξέλιξη και στον τομέα των μετρήσεων τηλεθέασης, θα δώσει τη δυνατότητα ελέγχου της διεισδυτικότητας των διαφημιστικών μηνυμάτων στα ελληνικά νοικοκυριά ανά περιοχή με μεγάλη ακρίβεια βασιζόμενη πλέον σε πολύ μεγαλύτερο δείγμα -και άρα περισσότερο αντιπροσωπευτικό- από αυτό που καταγράφεται σήμερα για την αναλογική τηλεόραση.
Ποικιλία μεταδόσεων
Η δυνατότητα εκπομπής διαφορετικού προγράμματος ανά περιοχή, η οποία καθίσταται εφικτή με την επίγεια ψηφιακή τηλεόραση, υπόσχεται μια ισχυρή τονωτική ένεση του πελατολογίου των τηλεοπτικών σταθμών -που πλέον με την νέα τεχνολογία θα αναβαθμιστούν σε τηλεοπτικά δίκτυα-, από διαφημιζόμενους, που με τα σημερινά δεδομένα, δεν έχουν τη δυνατότητα να προβάλλουν τα προϊόντα και τις υπηρεσίες τους μέσα από το τηλεοπτικό μέσο λόγω του υψηλού κόστους.
Η προοπτική αυτή της διεύρυνσης της διαφημιστικής πίτας, θα προκαλέσει σημαντική μείωση του κόστους και ανατροπή των δεδομένων στο χώρο της τηλεοπτικής διαφήμισης. Υπεραξίες εξάλλου εκτιμάται ότι θα προκύψουν και από τα διαφορετικά ανά περιοχή τηλεοπτικά προγράμματα που θα μπορεί πλέον να προβάλλει κάθε τηλεοπτικό δίκτυο καθιστώντας το περιεχόμενό του πιο ελκυστικό στις κατά τόπους αγορές, αφού θα είναι προσαρμοσμένο στις ανάγκες της κάθε περιοχής.
Η προοπτική αυτή δε, αναμένεται να δημιουργήσει νέες σχέσεις και συνέργιες περιφερειακών τηλεοπτικών σταθμών με τα δίκτυα του κέντρου, αφού μέρος της «τοπικής» παραγωγής θα δημιουργείται από τους πρώτους.
Ραγδαία ανάπτυξη
Η κατάσταση αυτή πάντως αναμένεται να δημιουργήσει νέα δεδομένα και στη λειτουργία της διαφημιστικής αγοράς και ειδικότερα στο κομμάτι που αφορά την υποδοχή και τη διαχείριση των διαφημιζομένων. Η δημιουργία τοπικών γραφείων διαφημιστικών εταιρειών στην πρωτεύουσα κάθε νομού, ή η συνεργασία των εταιρειών του κέντρου, με τοπικές διαφημιστικές εταιρείες αλλά ακόμα και η δημιουργία από τους ίδιους τους τηλεοπτικούς σταθμούς, κατά τόπους, ειδικών τμημάτων για διαφημίσεις, αναμένεται ότι θα δώσουν λύσεις σε ένα κενό που αυτή την στιγμή υπάρχει στις αγορές τις περιφέρειας, στις οποίες εκτιμάται ότι θα παρουσιάσουν ραγδαία ανάπτυξη τα επόμενα χρόνια.
ΝΑΥΤΕΜΠΟΡΙΚΗ ( >>> ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Ετικέτες

2012 (1) Αγγελιόσημο (1) αγορά (2) Αδειοδότηση (1) ΑΕΜΕΤ (1) αθλητές (1) Αναλογική (1) ανταγωνισμός (1) ΑΝΤΕΝΝΑ (1) αξιολόγηση (1) ΑΠΕ (2) απεργία (2) απογραφή (1) Αntenna (1) βόμβα (1) ΒΟΥΛΗ (4) ΓΓΕ (2) Γερουλάνος (12) δημιουργοί (1) ΔΗΜΟΣΙΑ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ (13) δημοσιογράφοι (2) Διαφήμιση (6) διαφημιστικά έσοδα (1) ΔΙΕΘΝΗ (1) Διευθύνων Σύμβουλος (1) ΔΟΛ (1) ΔΣ (2) ΕΕ (1) ΕΕΤΤ (3) ειδήσεις (1) εισαγγελέας (2) ΕΙΤΗΣΕΕ (2) εκπαίδευση (1) Εκπαιδευτική (1) εκπομπή (2) έλεγχος (1) εμπορευματοποίηση (1) ενημέρωση (3) έξοδα (2) επαρχιακός Τύπος (1) ΕΠΗΕΑ (1) ΕΠΗΕΜ-Θ (1) Επιτροπή θεσμών (2) Επιτροπή Θεσμών και Διαφάνειας (1) Επίτροπος (1) Επιχορήγηση (2) εργαζόμενοι (3) ΕΡΤ (63) ΕΣΗΕΑ (3) ΕΣΗΕΜ-Θ (1) ΕΣΗΕΜΘ (1) έσοδα (2) ΕΣΠΗΤ (1) ΕΣΡ (4) εταιρείες ΜΜΕ (1) ΕΤΕΡ (1) ΕΤΗΠΤΑ (1) ΕΤΙΤΑ (1) Ευρωπαϊκή Ένωση (1) ΕΥΡΩΠΑΙΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ (2) εφημερίδες (1) εφημεριδοπώλες (1) ηλεκτρονικά ΜΜΕ (1) Θέμα (1) Θεσσαλονίκη (2) καθοδήγηση (1) Καλημέρης (3) ΚΑΝΑΛΙΑ (4) Κανάλια (1) ΚΕΕΠ (1) Κεντρική Μακεδονία (1) Κίνα (1) κρατική διαφήμιση (1) Λαμπράκης (1) Μακεδονία TV (2) μείωση αποδοχών (3) μέτρηση τηλεθέασης (1) Μίνως Κυριακού (1) οργανόγραμμα (1) ΠΑΙΔΕΙΑ (2) παιδική ηλικία (1) ΠΑΝΑΓΟΠΟΥΛΟΣ (9) παραγωγοί (1) ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ (1) Περικοπή κόστους (3) περιοδικά (1) Πεταλωτής (2) ΠΟΕΣΥ (2) ποιοτικό (1) πολιτικοί (1) πολιτισμός (2) ΠΟΣΠΕΡΤ (1) πρόγραμμα (6) πρόεδρος (6) πρόσκληση ενδιαφέροντος (1) προτάσεις (1) προϋπολογισμός (3) πρωθυπουργός (1) πρωταθλημάτα IAAF (1) Ραδιομέγαρο (2) ΡΑΔΙΟΦΩΝΟ (4) Ρούπερτ Μέρντοκ (1) σαπουνόπερα (1) σερβική τηλεόραση (1) Σίγμα TV (1) συμβάσεις (3) Συμβασιουχοι (8) Τηλεμαραθώνιος (2) τηλεοπτική αγορά (1) τηλεοπτικό (1) Τηλεοραση (44) τραγουδιστές (1) υποχρεώσεις (1) Υφαντής (1) Χούκλη (1) ΨΗΦΙΑΚΗ (24) AGB (4) ALFA (1) ALTER (1) ANT (2) DIGEA (4) DTTV (6) DVB (6) EPG (1) Euro 2012 (1) Eurovision 2010 (1) FLASH (1) FOX Televizija (1) Fox tv (2) GOLDEN BOYS (1) IPTV (1) media (1) media service (1) MEGA (1) MME (43) Mundial 2010 (1) TV (1) UNICEF (2)