30 Σεπ 2009

Βρετανία: Το διαδίκτυο ξεπέρασε την τηλεόραση στη διαφημιστική δαπάνη

Παγκόσμια πρωτοπορία σημειώθηκε στη Βρετανία, όπου τα κονδύλια που δαπανώνται για διαφημιστικούς λόγους στο διαδίκτυο ξεπέρασαν για πρώτη φορά τις τηλεοπτικές δαπάνες, αγγίζοντας τα 1,75 δισ. λίρες το πρώτο εξάμηνο του έτους.

Η ανατροπή αυτή σηματοδοτεί τη πτωτική πορεία της τηλεοπτικής βιομηχανίας, βασικό στήριγμα της οποίας είναι τα έσοδα από τις διαφημίσεις για περίπου μισό αιώνα. Δέκα χρόνια, όμως, ήταν αρκετά για το διαδίκτυο προκειμένου να κλέψει τα σκήπτρα από την τηλεόραση.

Οι διαφημιστικές δαπάνες στη Βρετανία κατέγραψαν αύξηση 4,6% σε ετήσιο επίπεδο, σύμφωνα με την έκθεση των Internet Advertising Bureau και PricewaterhouseCoopers

Εάν αναλογιστεί κανείς ότι το 1998, όπου έγινε η πρώτη μέτρηση των διαφημιστικών δαπανών στη Βρετανία, τα διαφημιστικά έξοδα κυμαίνονταν στα 19,4 εκατ. λίρες, εύκολα συνειδητοποιεί ότι το άλμα έως τα σημερινά επίπεδα των 1,75 δισ. λιρών είναι τεράστιο.

Σήμερα, το διαδίκτυο κατέχει μερίδιο 23,5% στην πίτα των διαφημιστικών δαπανών της Βρετανίας, ενώ η τηλεόραση βρίσκεται στη δεύτερη θέση με 21,9%.

Πηγή: "ΝΑΥΤΕΜΠΟΡΙΚΗ", The Guardian

Δεν υπάρχουν σχόλια:

ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Ετικέτες

2012 (1) Αγγελιόσημο (1) αγορά (2) Αδειοδότηση (1) ΑΕΜΕΤ (1) αθλητές (1) Αναλογική (1) ανταγωνισμός (1) ΑΝΤΕΝΝΑ (1) αξιολόγηση (1) ΑΠΕ (2) απεργία (2) απογραφή (1) Αntenna (1) βόμβα (1) ΒΟΥΛΗ (4) ΓΓΕ (2) Γερουλάνος (12) δημιουργοί (1) ΔΗΜΟΣΙΑ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ (13) δημοσιογράφοι (2) Διαφήμιση (6) διαφημιστικά έσοδα (1) ΔΙΕΘΝΗ (1) Διευθύνων Σύμβουλος (1) ΔΟΛ (1) ΔΣ (2) ΕΕ (1) ΕΕΤΤ (3) ειδήσεις (1) εισαγγελέας (2) ΕΙΤΗΣΕΕ (2) εκπαίδευση (1) Εκπαιδευτική (1) εκπομπή (2) έλεγχος (1) εμπορευματοποίηση (1) ενημέρωση (3) έξοδα (2) επαρχιακός Τύπος (1) ΕΠΗΕΑ (1) ΕΠΗΕΜ-Θ (1) Επιτροπή θεσμών (2) Επιτροπή Θεσμών και Διαφάνειας (1) Επίτροπος (1) Επιχορήγηση (2) εργαζόμενοι (3) ΕΡΤ (63) ΕΣΗΕΑ (3) ΕΣΗΕΜ-Θ (1) ΕΣΗΕΜΘ (1) έσοδα (2) ΕΣΠΗΤ (1) ΕΣΡ (4) εταιρείες ΜΜΕ (1) ΕΤΕΡ (1) ΕΤΗΠΤΑ (1) ΕΤΙΤΑ (1) Ευρωπαϊκή Ένωση (1) ΕΥΡΩΠΑΙΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ (2) εφημερίδες (1) εφημεριδοπώλες (1) ηλεκτρονικά ΜΜΕ (1) Θέμα (1) Θεσσαλονίκη (2) καθοδήγηση (1) Καλημέρης (3) ΚΑΝΑΛΙΑ (4) Κανάλια (1) ΚΕΕΠ (1) Κεντρική Μακεδονία (1) Κίνα (1) κρατική διαφήμιση (1) Λαμπράκης (1) Μακεδονία TV (2) μείωση αποδοχών (3) μέτρηση τηλεθέασης (1) Μίνως Κυριακού (1) οργανόγραμμα (1) ΠΑΙΔΕΙΑ (2) παιδική ηλικία (1) ΠΑΝΑΓΟΠΟΥΛΟΣ (9) παραγωγοί (1) ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ (1) Περικοπή κόστους (3) περιοδικά (1) Πεταλωτής (2) ΠΟΕΣΥ (2) ποιοτικό (1) πολιτικοί (1) πολιτισμός (2) ΠΟΣΠΕΡΤ (1) πρόγραμμα (6) πρόεδρος (6) πρόσκληση ενδιαφέροντος (1) προτάσεις (1) προϋπολογισμός (3) πρωθυπουργός (1) πρωταθλημάτα IAAF (1) Ραδιομέγαρο (2) ΡΑΔΙΟΦΩΝΟ (4) Ρούπερτ Μέρντοκ (1) σαπουνόπερα (1) σερβική τηλεόραση (1) Σίγμα TV (1) συμβάσεις (3) Συμβασιουχοι (8) Τηλεμαραθώνιος (2) τηλεοπτική αγορά (1) τηλεοπτικό (1) Τηλεοραση (44) τραγουδιστές (1) υποχρεώσεις (1) Υφαντής (1) Χούκλη (1) ΨΗΦΙΑΚΗ (24) AGB (4) ALFA (1) ALTER (1) ANT (2) DIGEA (4) DTTV (6) DVB (6) EPG (1) Euro 2012 (1) Eurovision 2010 (1) FLASH (1) FOX Televizija (1) Fox tv (2) GOLDEN BOYS (1) IPTV (1) media (1) media service (1) MEGA (1) MME (43) Mundial 2010 (1) TV (1) UNICEF (2)