Με αρκετές αλλαγές στα μετοχικά κεφάλαια των τηλεοπτικών επιχειρήσεων -όχι μόνο εθνικής εμβέλειας, αλλά και των περιφερειακών σταθμών της Αττικής- έκλεισε το 2009, μια περίοδος η οποία χαρακτηρίστηκε από τη μείωση της διαφημιστικής δαπάνης στη μικρή οθόνη και τη συρρίκνωση των πωλήσεων των εταιρειών του κλάδου.
Oπως προκύπτει από τη συνημμένη λίστα με τα μετοχολόγια των τηλεοπτικών σταθμών εθνικής εμβέλειας για το 2010, την οποία και φέτος δημοσιεύει κατ' αποκλειστικότητα η «ΝΑΥΤΕΜΠΟΡΙΚΗ», αλλά και από τα στοιχεία που αφορούν τους περιφερειακούς σταθμούς της Αττικής, υπήρξαν αρκετές αλλαγές σε πακέτα μετοχών. (ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ)
"ΝΑΥΤΕΜΠΟΡΙΚΗ"
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου