Κατά 17,11% στα 1,99 δισ εκ. ευρώ μειώθηκε η διαφημιστική δαπάνη την περίοδο Iανουαρίου- Νοεμβρίου 2009 σύμφωνα με στοιχεία της Media Services. Την αντίστοιχη περίοδο η δαπάνη είχε διαμορφωθεί στα 2,4 δισ. ευρώ. Τις μεγαλύτερες απώλειες σημείωσε το ραδιόφωνο όπου οι δαπάνες μειώθηκαν κατά 21,5%, τα περιοδικά με -19,99% η τηλεόραση κατά -18,12% και τελευταίες οι εφημερίδες με -6,67%.
Σε τζίρο παραδόξως δεύτερη η τηλεόραση με 646,54 εκ, με πρώτο τον περιοδικό τύπο που απορρόφησε 794,41εκ., ενώ ακολουθούν εφημερίδες και ραδιόφωνο με 401,75 εκ και 150,8 εκ. ευρώ αντίστοιχα
Οσον αφορά το Νοέμβριο οι δαπάνες σε σχέση με τον αντίστοιχο περσινό μήνα, υποχώρησαν στα 237,29 εκ. ευρώ από 273,66 εκ. Και στην περίπτωση αυτή πρωτιά στην κάμψη είχε το ραδιόφωνο με -29,9%, τα περιοδικά με -24,99% , οι εφημερίδες με -8,20, ενώ αύξηση κατά 3,8 σημείωσαν οι δαπάνες στην τηλεόραση.
Οσον αφορά το Νοέμβριο οι δαπάνες σε σχέση με τον αντίστοιχο περσινό μήνα, υποχώρησαν στα 237,29 εκ. ευρώ από 273,66 εκ. Και στην περίπτωση αυτή πρωτιά στην κάμψη είχε το ραδιόφωνο με -29,9%, τα περιοδικά με -24,99% , οι εφημερίδες με -8,20, ενώ αύξηση κατά 3,8 σημείωσαν οι δαπάνες στην τηλεόραση.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου