Η «βουτιά» 25,5% που σημείωσε στο α` εξάμηνο του 2009 η τηλεοπτική διαφημιστική δαπάνη προκάλεσε μείωση 19% του κύκλου εργασιών της Τηλέτυπος ΑΕ και παρά το γεγονός ότι αύξησε το μερίδιό της στην τηλεοπτική αγορά σε 31,7% από 30,6% στο α` εξάμηνο του 2008.
Σύμφωνα με τα στοιχεία της εξαμηνιαίας οικονομικής έκθεσης της εισηγμένης εταιρείας ο κύκλος εργασιών της ανήλθε στα 75,2 εκατ. ευρώ από 92,8 εκατ. ευρώ το 2008.
Στο εξεταζόμενο διάστημα η διοίκηση εστίασε στη μείωση του κόστους πωλήσεων και του λειτουργικού κόστους. Πέτυχε μείωση του κόστους πωλήσεων κατά 7,7% στα 70,8 εκατ. ευρώ ως αποτέλεσμα της μείωσης του κόστους προγράμματος κατά 10,3% σε 47,4 εκατ. ευρώ.
Με βάση την προτίμηση της διαφημιστικής αγοράς, το Μega παρουσιάζει ανταγωνιστική πορεία στον τομέα της τηλεθέασης καθώς στο α` εξάμηνο διατήρησε την πρώτη θέση στη μέση συνολική τηλεθέαση του σταθμού (19,9%) σημειώνοντας διαφορά 5,1 μονάδες από το δεύτερο σταθμό (Αntenna).
Όσον αφορά στο λειτουργικό κόστος, τα έξοδα διοικητής λειτουργίας μειώθηκαν κατά 3,6% σε 4,4 εκατ. ευρώ ενώ τα έξοδα λειτουργίας διάθεσης μειώθηκαν κατά 27,8% σε 1,9 εκατ. ευρώ. Τα κέρδη μετά φόρων ανήλθαν σε 829 χιλ. ευρώ από 7,5 εκατ. ευρώ το 2008 (-88,94%) και τα κέρδη προ φόρων υποχώρησαν σε 804 χιλ. ευρώ από 12 εκατ. ευρώ (-93,3%).
Σε επίπεδο ομίλου ο κύκλος εργασιών διαμορφώθηκε σε 75,390 εκατ. ευρώ από 93,469 εκατ. ευρώ (-19,34%), τα κέρδη προ φόρων διαμορφώθηκαν σε 2 εκατ. ευρώ από 12,6 (-84,12%), ενώ τα κέρδη μετά φόρων ανήλθαν σε 1,9 εκατ. ευρώ από 8 εκατ. ευρώ το 2008 (-76,25%).
Η διοίκηση της Τηλέτυπος εκτιμά ότι οι επιπτώσεις της σοβούσας οικονομικής κρίσης στη διαφημιστική δαπάνη συνεχίζουν μάλλον επιδεινούμενες και οι ελπίδες βελτίωσης της κατάστασης μετατίθενται για το τελευταίο τρίμηνο της χρήσεως. Υπό αυτές τις συνθήκες το ενδεχόμενο σημαντικής βελτίωσης των μεγεθών της εταιρείας κατά το β' εξάμηνο αντιμετωπίζεται με συγκρατημένη αισιοδοξία.
Οι στόχοι της εταιρείας για το δεύτερο εξάμηνο του 2009 είναι η ενημέρωση των τηλεθεατών με αξιόπιστα δελτία ειδήσεων και ενημερωτικές εκπομπές, η δημιουργία προγραμμάτων με σκοπό τη διατήρηση όλου του εύρους των τηλεθεατών, η προβολή ξένων ταινιών πρώτης προβολής, η αναμετάδοση σημαντικών αθλητικών αγώνων, η διατήρηση της ορθολογικής τιμολογιακής πολιτικής, η διατήρηση του ποιοτικού προσωπικού και των συνεργατών που διαθέτει, η βελτίωση της τεχνολογικής υποδομής, η διασφάλιση της οικονομικής του θέσης και η αύξηση των διαφημιστικών του εσόδων, κάτι που προϋποθέτει την ευρωστία της συνολικής διαφημιστικής αγοράς.
"ΝΑΥΤΕΜΠΟΡΙΚΗ"
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου